معاون استانداری تهران از آغاز ۲۰ نمایشگاه بهاره استان تهران از ۹ اسفندماه خبر داد و گفت: اجاره غرفه بازارچه پارک لاله از این تعداد ۵ نمایشگاه درون تهران و ۱۵ نمایشگاه درون پانزده شـهرستان استان تهران برپا خواهد شد.

محمد امامـی درباره زمان شروع نمایشگاه‌های بهاره گفت: نمایشگاه‌های بهاره بخشی از فرهنگ خرید عید مردم شده هست و امسال نیز همانند سالهای قبل از ۹ اسفند این نمایشگاه ها شروع و تا ۲۰ اسفند ادامـه خواهد داشت. اجاره غرفه بازارچه پارک لاله این نمایشگاه ها از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
وی گفت: درون استان تهران حدود ۲۰ نمایشگاه برگزار خواهد شد کـه از این تعداد ۱۵ نمایشگاه درون شـهرستان‌های استان تهران و ۵ نمایشگاه درون شـهر تهران برپا خواهد شد. اجاره غرفه بازارچه پارک لاله واحدهای صنفی ۱۲ ماه از سال اجاره پرداخت مـی‌کنند و هزینـه‌های ثابت دارند. بنابراین از این نمایشگاه‌ها و از این فرصت به منظور فروش اجناس خود استفاده مـی کنند. این نمایشگاه‌ها درون راستای تنظیم بازار است. تنظیم بازار بخشی از سیـاست عرضه را درون بازار بـه عهده مـی گیرد بنابراین تعداد نمایشگاه ها درون ۵ نقطه از شـهر تهران به منظور رفع نیـاز مردم کفایت مـی کند.

امامـی افزود: درون بازارهای دنیـا درون پیک هایی تخفیف سراسری مـی دهند. بنابراین ما حتما به این سیـاست برسیم و واحدهای صنفی بـه طور هماهنگ درون موقع خرید عید یـا زمان بازگشایی مدارس تخیف های ویژه ای بدهند و تا زمانی کـه به این نقطه برسیم این نمایشگاه ها به منظور تنظیم بازار ادامـه خواهد یـافت.

لازم بـه ذکر اطلاعات کلیـه نمایشگاه های بهاره استان تهران و حومـه را درون این بخش آسمونی درج نموده ایم، اجاره غرفه بازارچه پارک لاله از جمله تهران، کرج، دماوند، پردیس و قرچک.

در خصوص نمایشگاه بهاره سایر شـهرستان ها نظیر اسلامشـهر و شـهریـار و … هیچگونـه اطلاعیـه ای صادر نشده، که با اعلام هر خبری درون این خصوص این بخش سایت آسمونی بروز خواهد شد.

آخرین خبر نمایشگاه بهاره ۱۳۹۷ :

معاون هماهنگی امور بازرسی اتاق اصناف تهران، از برگزاری نمایشگاه های بهاره درون ۵ نقطه پایتخت خبر داد.

به گزارش آسمونی این نمایشگاه از ۱۰ تا ۲۰ اسفند ۹۶ مایحتاج مورد نیـاز مردم به منظور شب عید را درون ۵ نقطه: مصلی تهران – حکیمـیه تهرانپارسبوستان ولایتپارک ارمفرهنگسرای خاوران ارائه مـی‌کند.

پوشاک، آجیل، شیرینی و مـیوه از مـهمترین کالاهای عرضه شده درون این نمایشگاه‌هاست کـه از تخفیف ۵ که تا ۲۵ درصدی برخوردار است.

ساعت بازدید نمایشگاه های بهاره از ۱۰ صبح که تا ۲۱ و جمعه ها از ساعت ۱۳ که تا ۲۱ بوده و پذیرای شـهروندان محترم مـی باشد.

ثبت نام و اجاره غرفه های نمایشگاه بهاره تهران ۹۷

شماره تلفن و آدرس ثبت نام غرفه درون نمایشگاه های بهاره تهران:

۰۲۱۸۵۵۴۳۲۲۵

تهران، شریعتی، بعد از خیـابان ملک، جنب اداره پست، اتاق اصناف تهران

مکان و آدرس نمایشگاههای بهاره ۹۷

غرب تهران: مجتمع تفریحی پارک ارم، واقع درون اتوبان کرج، همجوار انتهای اتوبان شـهید باکری

شرق تهران: مجتمع سازمان گوشت، واقع درون حکیمـیه تهرانپارس، خیـابان استخر

مرکز تهران: مصلی تهران، واقع درون خیـابان شـهید دکتر بهشتی، روبروی خیـابان مـیرعماد

جنوب تهران: فرهنگسرای خاوران، واقع درون خیـابان خاوران، سه راه هاشم آباد

جنوب تهران: بوستان بزرگ ولایت، واقع درون انتهای اتوبان نواب، تقاطع اتوبان تندگویـان

نمایشگاه های بهاره فرصتی به منظور حمایت از تولید کنندگان داخلی

هرساله نزدیک ایـام عید نوروز، شور و شوق خرید، خانواده های ایرانی را درون بر مـی گیرد. هر خانواده بـه تناسب درآمد خود به منظور خرید مایحتاج ایـام عید، برنامـه ریزی کرده و به دنبال پیدا بازار مناسب به منظور تهیـه این ملزومات است. درون این شرایط مسئولان نیز به منظور رفاه حال افراد و ساماندهی بازار هر ساله طرح هایی را درون این زمـینـه اجرا مـی کنند. یکی از این طرح ها کـه چند سالی هست در سراسر کشور اجرا مـی شود برپایی نمایشگاه های بهاره است. نمایشگاه های بهاره کـه در ماه های بهمن و اسفند، درون نقاط مختلف شاهد برپایی آن هستیم، با هدف حمایت از تولید کننده ی داخلی و مصرف کننده برپا مـی شود. درون این نمایشگاه-ها قرار بر این هست که تولید کنندگان داخلی تولیدات خود را بدون واسطه و به صورت مستقیم بـه مصرف کنندگان ارائه کنند و اصناف مختلف درون کنار مسئولان، درون این حوزه وارد عمل مـی شوند.

از آنجا کـه بازار شب عید یک فرصت اقتصادی مناسب به منظور اصناف و تولیدکنندگان داخلی است، بسیـاری از تولیدکنندگان مخصوصا کارگاه های تولیدی کوچک، چشم انتظار بازگشایی این نمایشگاه ها هستند که تا بدون واسطه کالاهای تولیدی خود را کـه در این شرایط دشوار اقتصادی تولید کرده اند، درون اختیـار خریداران قرار دهند. همچنین تعداد زیـادی از خانواده ها نیز به منظور تامـین مایحتاج عید خود منتظر گشایش این نمایشگاه ها هستند که تا به صورت یکجا، مایحتاج عید خود را با صرف هزینـه، وقت و انرژی کمتر تهیـه نمایند.

یکی از شروط اصلی داشتن غرفه درون این نمایشگاه ها، فروش کالای داخلی و ممنوعیت ارائه ی کالاهای خارجی هست که به منظور متخلفین جریمـه ی مالی هم درون نظر گرفته شده است. اما علیرغم همـه ی این شرایط آنچه نظر مراجعه کنندگان بـه این نمایشگاه ها را بـه خود جلب مـی نماید، عرضه ی انواع کالاهای چینی درون این نمایشگاه ها و مخصوصا هجوم دست فروشان بسیـار زیـادی هست که درون اطراف نمایشگاه ها اقدام بـه فروش کالاهای ارزان قیمت و عمدتا بی کیفیت چینی مـی نمایند و با هزار ترفند مشتریـان نمایشگاه ها را بـه سمت خود جلب مـی کنند کـه در بسیـاری از مواقع نیز با استقبال خریداران مواجه مـی شوند.

حال با این اوصاف چه حتما کرد؟ درون این مـیان وظیفه ی ما بـه عنوان یک ایرانی چیست؟ بسیـاری از افراد معتقدند کـه این وظیفه ی دولت هست که از ورود و فروش این کالاها بـه صورت قاچاق و یـا غیر قانونی جلوگیری نماید. این امر کاملا منطقی هست و قطعا مسئولان حتما با تمام قوا از ورود کالاهای چینی بـه کشور و همچنین ورود این کالاها بـه نمایشگاه ها و حواشی آن جلوگیری کنند.

اما واقعیت مـهم و مشکل اساسی، درون این رابطه این هست که که تا تقاضا وجود دارد، عرضه هم وجود خواهد داشت. یعنی که تا ما بـه عنوان یک ایرانی بـه فکر هموطن تولید کننده ی خود نباشیم و به نقش خودمان درون مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان کشورمان ایمان و باور قلبی نداشته باشیم، این وضعیت ادامـه خواهد داشت و تولیدکنندگان چینی، واسطه ها و قاچاقچیـان، از این غفلت ما سوء استفاده خواهند کرد و از فرصت های اقتصادی داخل کشورمان، بـه نفع خودشان و به ضرر تولیدکننده ی داخلی بهره مـی برند. بعد در این مـیان آنچه اهمـیت دارد، تغییر درون نگرش و فرهنگ مصرف ما خریداران است. اگر ما بـه عنوان یک هموطن و یک ایرانی دغدغه ی پیشرفت کشور خود را داشته باشیم و به نقش خودمان درون رونق اقتصادی کشور و کاهش بیکاری هموطنانمان آگاهی و باور داشته باشیم، مـی توانیم با تفکر درون مورد رفتار مصرف خود و با انتخاب الگوی صحیح خرید و مصرف فردی و خانوادگی خود، گامـی کوچک اما بسیـار مـهم درون جهت کاهش مشکلات اقتصادی جامعه مان برداریم.

هموطن عزیز بیـائید امسال دست درون دست هم با یک اراده ی ملی، با انتخاب کالاهای باکیفیت ایرانی و جای آن درون سبد خرید عید، بـه تولید کنندگان داخلی کمک کنیم که تا به خودباوری رسیده و با انگیزه و امـید بیشتر بـه تولید کالاهایی با کیفیت بالاتر پرداخته و با پشتوانـه ی مصرف کننده ی داخلی، بـه اشتغال زایی به منظور جوانان و بیکاران کشور پرداخته و به گسترش تولیدات خود بپردازند. بیـایید امسال این فرصت را غنیمت شمرده و این فرصت اقتصادی ارزشمند را بـه هموطنان خود هدیـه داده و از نتایج پربار آن همگی با هم بهرمند شویم.

رییس اتاق اصناف پردیس: نمایشگاه بهاره درون پردیس دایر مـی شود
رییس اتاق اصناف شـهرستان پردیس گفت: یک نمایشگاه بهاره با ۲۵۰ غرفه درون شـهر پردیس دایر مـی شود.

محمدرضا اقتداری رییس اتاق اصناف شـهرستان پردیس درون گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر، درون رابطه با برگزاری نمایشگاه بهاره، گفت: به منظور تنظیم بازار و تامـین مایحتاج شـهروندان به منظور سال نو طبق دستور و تاکید فرماندار شـهرستان این نمایشگاه درون شـهر پردیس برپا مـی شود.

وی اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسات متعدد درون کمـیته مربوطه بـه این نتیجه رسیدیم کـه یک نمایشگاه بزرگ و با امکانات مناسب را درون آستانـه سال جدید درون شـهر پردیس برپا کنیم.

اقتداری خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با حضور تولید کنندگان مطرح و بزرگ به منظور کاهش قیمت اجناس برگزار مـی شود.

رییس اتاق اصناف شـهرستان پردیس تاکید کرد: اقدامات اولیـه به منظور برپایی نمایشگاه با حضور مشاورین و پیمانکاران شرکتهای معتبر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه بـه مدت ۱۰ روز و در محل سه شنبه بازار شـهر پردیس با حضور ۲۵۰ غرفه برگزار مـی شود.

اقتداری توضیح داد: بـه دلیل اینکه تعدادبه درون شـهر بومـهن بالاست و طی سال گذشته شاهد رکود بازار بودیم ترجیح دادیم به منظور رفاه حالبه بومـهن و پردیس تنـها یک نمایشگاه درون شـهر پردیس برپا شود.

رییس اتاق اصناف شـهرستان پردیس تاکید کرد: برگزاری یک نمایشگاه درون سطح شـهرستان رضایتبه و مردم را درون پی خواهد داشت.

منبع: سایت آسمونی / اتاق اصناف تهران / اتحادیـه خشکبار و آجیل فروش / وزارت صنعت، معدن و تجارت

  • همچنین ببینید:

لحظه تحویل سال




[مکان و زمان نمایشگاههای بهاره ۹۷ - آسمونی اجاره غرفه بازارچه پارک لاله]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 12:51:00 +0000