لوازم مورد نیـازساخت گلهای کریستالی:

۱- مـهره های مختلف کریستالی

۲- سیم

۳- نوار گاترین

۱- یک مـهره کریستالی ریز داخل سیم شماره ۵ کرده و دو طرف سیم را بـه هم تاب دهید با فاصله ی چند سانتی متر یک مـهره ی درشت تر داخل کرده و تاب دهید.

۲- مـهره های دیگر از مدلهای متنوعی کـه در اختیـار دارید را بـه همـین صورت آماده کنید و بعد تمام سیم ها را با گاترین قهوه ای ساقه پیچی کنید.

۳- به منظور درست گل مـینا مـهره ی درشت روشن اشک مانند را داخل سیم کرده و دو سر سیم را دوبار تاب دهید، گل کریستال با ساقه بلند یک سر سیم را بـه صورت زیر و رو از ما بین مـهره ها عبور دهید که تا محکم شود به منظور وسط گل هم از یک مـهره درشت استفاده کرده و داخل سیم بتابانید.

۴- به منظور مونتاژ گل روی ساقه از شاخه های کوچکی کـه آماده کرده اید استفاده کرده و آن ها را روی یک ساقه با نوار گاترین قهوه ای بگیرید. 

شاخه های انگور

برای بعضی از شاخه ها مـی توانید بـه جای گل از انگور استفاده کنید. 

۱- سیمـی بـه طول ۱متر انتخاب کرده و ۱کریستال را درون مرکز قرار داده بـه اندازه ی ۳سانتی متر سیم را دور خود تاب دهید از کریستال استفاده کنید کـه آن درون یک سمت است. 

۲-  برای ردیف دوم یک کریستال دیگر داخل سیم کرده و تاب دهید بـه طوری کـه کوتاهتر از کریستال قبلی بایستد و یکبار دیگر این کار را با سمت دیگر تکرار کنید. 

۳- دو رشته سیم را بـه ۳سانتی متر بـه هم تاب دهاد و دوباره از این قسمت ۵کریستال بـه صورت تک تک ببافید بـه طوری کـه کوتاهتر از قبل بایستد و دو سر سیم را بـه هم تاب دهید که تا ۳سانتی متر و مانند مراحل قبل تکرار کنید(مـی توانید یک سبک هم درون بالای انگور استفاده کنید).

. گل کریستال با ساقه بلند . گل کریستال با ساقه بلند : گل کریستال با ساقه بلند




[آموزش طراحی گل با کریستال - آسمونی گل کریستال با ساقه بلند]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 27 Jun 2018 17:12:00 +0000